18 Ekim 2015 Pazar

Ekim Ayı Gratis günlüğüm :)

Merhaba arkadaşlar..Ekim ayının bitmesine günler kaldı. Açıkcası bu ay ki gratis indirimi beni tatmin etti diyemem..geçen ay ki güzel indirimden sonra .... :) instagramda bahsetmiştim ayın ilk başlarıydı sanırım çünkü inidirim henüz yeni başlamıştı gratise uğradığımda (essence in rimelini daha önce kullanmamıştım.) fiyat bayağ düşük geldi katalogta çalışan görevliye ürünleri sorduğumda gayet umursamaz olarak - bilmem ...hangi ürün.. essence diyorum bakıyor raflar boş..boş raflar bakın hangisi bilmiyorum belki kalmamıştır diyor.. bunun üzerine o sinirle hiçbirşeye bakmadan çıktığımı hatırlıyorum..açıkcası bikez daha gitmeye hiç vaktim olmamıştı.. ta ki düne kadar :) bu kez şirinyer şubesini tercih etmedim birdaha da etmeyi hiç düşünmüyorum zaten.. optimumdaki şubesine uğramayı karar verip  girmişken sinema galası gibi birşey vardı..ve inanılmaz kalabalıktı optimum..gidenler bilir bu hafta sonu..gratise girdim ve adım atacak yer yoktu..fotoğraf çeken blogger arkadaşlar:)  tester deneyenler..hunharca alışveriş yapan kasada uzun kuyruklar :) ben ne yaptım :) elimde bir broşur hızlı adımlarla kendimi dışarı attım :) broşürde ilgimi çeken birçok şey var paylaşmak isterim görselleri...bilmiyorum bu ay gratise girmemem mi gerekiyor neden bu kadar aksilikler anlayabilmiş değilim..  :) umarım yolum ekim bitmeden yine bir gratis şubesine düşer ve en azından bu ay gratis günlüğüm olarak bir arşiv kalabilir :)
indirimde bahsettiğim rimel..ayrıca şu betty boop u çok sevdiğim için ürünleri dikaktimi cekti .fiyatları oldukca düşük daha önce kullanmadım ama denemek istiyorum..fırçalar oldukça güzel gözüküyor fakat bu ay fırça tercihimi mac olarak kullandım..Maybelline set oalrak fiyatı oldukça düşük..yaklaşık 3 yıl değiştirmeden bu rimeli kullandığımı bilirim :) gratistede dikkatimi çeken bu oldu hemen hemen kasada bekleyen herkesin elinde bu ürün mevcuttu :)  dikkatimi çeken diğer rimel de bu oldu..Max factoru seviyorum. sanırım yolum düşerse bu ay gratise bu iki rimeli stoklamayı düşünüyorum ..şuan maskara ihtiyacım yok fakat indirimdeyken almayı seviyorum bittiği zaman inidirim denk gelmeyebiliyor..yada kötü bir yanı daha farklı hatta daha çok sevebilceğim başka bir ürün daha uygun fiyata düşebiliyor.. :) sanırım biraz kumar olsa gerek bu işler:) şimdilik gratis günlüğüm böyle arkadaşlar..elimde birde migros günlüğü var yarın bu konudaki fikirlerimi paylaşmayı düşünüyorum :) herkese mutlu geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder