9 Ekim 2015 Cuma

maya maskesi

Arkadaslar merhaba :) hemen hemen hepinizin bildigi uzere maya maskeleri cilde cok faydali. Fakat bugun ay basak burcunda. Yani bu mayanin cilde faydasinda iki kat daha etkili.. Ben hemen kalktim ve yaptim :) bence hic beklemeyin bu dogal guzellik maskesini bence hemen yapin.. Simdi mayanin cilde ve ellere faydalari ni belirtecegim onlarada goz atmanizi tavsiye ederim ;) Cildinizi nemlendirmek ve korumak için zengin içeriğe sahip mayadan yararlanabilirsiniz. İçerdiği yoğun protein ile maya, cildin oksijen almasını ve yeniden yapılanmasını sağlıyor. Yüksek miktardaki potasyum sayesinde ise dokularda biriken toksinlerin atılmasını sağlıyor. Cildi adeta yenileyerek taze ve pürüzsüz görünmesini sağlıyor.  B2 ve B6 vitaminleri sayesinde cildin yağ dengesini ayarlayarak akne ve sivilceye karşı etkili oluyor.

Yani maya cildi hem içeriden hem dışarıdan besliyor.

Maya ellerinde dostu. Maya ile hazırlayacağınız dört dörtlük bir el kremi -el bakım maskesi de diyebiliriz-  bu aylardan itibaren kurtarıcınız olacaktır. Çünkü bu maske eldeki çatlakları hızla onariyor... Yapimi cok kolay 1 paket kuru mayaya ilik sut ve su ekleyerek macun kivamina getirip yuzumuze suruyoruz. Kuruyunca ilik su ile temizleyip soguk su ile son kez yikiyoruz :)

1 yorum:

  1. Selam, maske deyince bende akan sular durur... Maya maskesini ilk kez duydum ama denemeye değer teşekkürler :))

    İnstagram' dan takip ediyorum buradan eklemek de istedim, bana da beklerim...

    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil