19 Ekim 2015 Pazartesi

Migros indirimi !!!! ve fiyat bilsi

Merhaba arkadaşlar.. Dün bahsetmiştim migros indirmiyle ilgili..çok gezmeye vakit bulamadım.sadece aseton ve tabiki milkamı alıp çıktım :) aseton gülşah marka vardı. İlkkez kullandım ama çok tatmin ettiğini söyleyemem.. inidirmde değildi zaten fiyatıda normal 125 ml . 2.25 tl gibi birşeydi yanlış hatırlamıyorsam.. çıkarken broşür almayı ihmal etmedim alacağım ürünler olacak..birkaç görselide paylaşmak isterim
bu indirim başlamış ve yarına kadar devam ediyor. bugün fırsat bulabilirsem tabiki Elseve stok olarak değerlendirmek istiyorum tercihimi. uzun zamandır kulandığım ve çok faydasını gördüğüm bir ürün çünkü..
 Glissıda bir  dönem kullandım ozellikle saçlarımın dalgalı olması nedeniyle her şampuanı kullanamıyorum  karışıyorç ama gliss bu konuda etkiliydi.. 
 clear kullandığım bir ürün değil.. çok uzun zaman önce kokusunu sevdiğim için almışlığım var. güzel bir ürün aslında ama tercih etmiyorum ben. Çünkü ona fırsat kalmıyor sanırım :) ama ilgilenenler varsa paylaşmak istedim fiyat açısından..
25 ekimde başlayacak bu kampanya ilgimi çekmedi diyemem :) mutlaka fırsat yaratıp uğramayı düşünüyorum :) Garnier  ve neoutregena  hiç bir indirimde kaçırmadığım ürünler :) geçen ayki migros indirmi malum hani şu %50 olan :) bayağı kar ile birçok ürün temin etttim aslında stoklarımda yok değil ama en azından bb krem kaçırılmaz diye düşünüyorum :) 2 tane bb den zarar gelmez :) nasılsa bitmeden yenilenmesi gerekenler listesinde :) göz ve makyaj temizleyicilerim bir hayli fazla onları almayı düşünmüyorum.. en azından şimdilik :)
 sebamedin roll onunu hiç kullanmadım. tavsiyeleriniz olursa mutlkaa dikkate alırım. roll on bir çok markayı denemeyi seviyorum kokuları cezbediyor ama işlevleri çok önemli... rexona yı çok seviyorum.. ozelikle stick ..birde bamboo luysa kesinlikle çok memnunum:)
her ne kadar stickte tercihim rexona ise de deo olarak ben daha değişik kokulardan hoşlanıyorum..ama seven arkadaşlar mutla vardır en azından fiyat bilgisi vermiş olabilirim :)
kullanan arkadaşlar varsa bu ürünle ilgilide yorum almak isterim..
sensodyne kesinliklee tek tercihim. uzun zamandır diş ve diş eti problemleri çeken biri olarak diş hekimimin tavsiyesi ile yaklaşık 5 yıldır kullanıyorum ve çok memnunum.
 

 evet şimdilik elimdeki görseller bu kadar.. bazılarında güzel indirmler var bazıları ise fiyat bilgisi açısından paylaştım.. sizlerinde fikirlerini almak isterim.. birazcık faydam olduysa ne mutlu bana ...herkese mutlu bir gün diliyorummmm :)

2 yorum:

  1. Cok faydali eminim gorup alisveris yapmaya karar verecekler olacaktir Ben de Turkiyede olsam coktan cikmistim bu alisverise :) tesekkürler yazi icin

    YanıtlaSil
  2. Ben tesekkur ederim degerlerdigin icin canim :) insallah faydali olur :)

    YanıtlaSil